lördag, maj 30, 2009

sistadagen och snart val!


I fredags jobbade jag min sista dag på citymail.
Här kommer världens första och kanske sista bild på mig i mitt ämbete (;
Det borde kännas skönare än vad det gör, men det kanske faktiskt lite tomt.
Det var väldigt skönt att ha ett jobb som jag visste vad jag kunde förvänta mig av.
Jag var verkligen ledig på helgerna och allt det där. men jag kände kanske inte att jag gjorde sådär jättestor nytta som jag ändå skulle vilja känna att jag gör.
Nåja det ska blir skönt med lite fritid, nu väntar jag bara på att cornelia ska sluta plugga så blir det riktigt skojs!


Idag har det varit svensexa!! mer om det senare. vi beställde i alla fall pizza innan och det var rätt härligt att pizzakartongen var ett valmanifest. "en röst för pizza-sverige"
Kandidaten har tydligen själv jobbat på pizzeria och kommer stödja deras sak(!)?
Spännade grepp i alla fall typ.

2 kommentarer:

Mattias Hermansson sa...

Då är ju frågan? Vad är en pizzabagares sak? Att få fortsätta jobba svart ifred? :P

Isak Tornberg sa...

det stod säkert något mer, men jag åt pizzan i stället. men det är ju inte omöjligt att det är det du säger. eller snarare då göra deras sätt att arbeta lagligt. fast det låter inte speciellt socialdemokratiskt.(=